fbpx
2024-11-17

Jak zagwarantować sukces swojej reklamie - znaczenie dobrej strony docelowej

Jeśli kiedykolwiek wyświetlałeś reklamy i przekierowywałeś ludzi bezpośrednio na stronę produktu to przepuściłeś przez ręce dużo pieniędzy.

W ten sposób tracisz okazję do zmiany niezdecydowanych osób na płacących klientów.

Pokazując im stronę docelową, mógłbyś uzyskać dodatkowe 13% konwersji.

Szybko wyjaśnię czym jest strona docelowa, żeby uniknąć nieporozumień.

Jest to oddzielna strona, różniąca się od strony głównej, której używasz do realizacji obietnicy złożonej w reklamie.

Daj mi 3 minuty, a pokażę Ci jak taka strona może ci pomóc zdobyć nowych klientów bez dokładania tysięcy do twojego budżetu.

Do dzieła!

Ten błąd ZABIJA konwersje

Wyobraź sobie następującą sytuację:

Szukasz legowiska dla psa.

Wchodzisz na Google, widzisz reklamę oferującą 50% zniżki na wszystko, klikasz na nią i widzisz tekst „Jesteśmy zaangażowani w ulepszanie życia psów” z 10 przyciskami „dowiedz się więcej”.

Prawdopodobnie pomyślisz: „Nie po to tu przyszedłem”.

Chciałeś kupić tanie legowisko dla psa, a skończyłeś czytając o zaangażowaniu jakiejś starszej pani w poprawę życia psów. Jeśli w ogóle dotarłeś do tego punktu.

Jeśli ludzie klikają w Twoją reklamę, klikają z wyraźnym zamiarem.

Z zamiarem dowiedzenia się więcej o produkcie, zakupu produktu lub po prostu z czystej ciekawości.

Jeśli dasz im zbyt wiele opcji, stracisz ich.

Pozwól, że pokażę Ci jak tego uniknąć.

ŁATWE rozwiązanie problemów z konwersją

 

Rozwiązanie jest bardzo proste, ale często pomijane.

W momencie, gdy klient kliknie w Twoją reklamę, powinien zostać przeniesiony na stronę docelową skoncentrowaną wyłącznie na ofercie, którą właśnie zobaczył.

Powinna ona zawierać tylko te informacje, których potrzebuje do podjęcia decyzji.

Nie rozpraszaj go ofertami, wezwaniami do działania, historią Twojej firmy itp.

Dobra strona docelowa jest prosta, przejrzysta i ma ograniczoną nawigację.

Dobra strona docelowa sprawia, że odbiorcy skupiają się na jednej rzeczy - TWOIM PRODUKCIE.

Zapłaciłeś już za to kliknięcie, uruchamiając reklamę.

Upewnij się, że było warto.

To wszystko na dziś.

Do usłyszenia wkrótce,

Jakub.

P.S. Jeśli chcesz wiedzieć, jak możemy zdobyć dla ciebie więcej klientów, wypełnij ten formularz, a ja skontaktuję się z Tobą w ciągu 48 godzin.

 

Więcej podobnych wpisów:

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram